Black Horse

Iskevää sisältömarkkinointia à la Black Horse

Edis, isä, tunteet ja kalsarit

Sisältömarkkinointi iskee tunteisiin. Black Horsen videolla mestarinyrkkeilijä liikuttui isän kirjeestä – ja puoli miljoonaa suomalaista liikuttui videosta.

Tässä on kaksi faktaa suomalaisista miehistä:

1.  Aivan jokainen suomalainen mies tietää Black Horsen.

2.  Todella harva suomalainen mies tietää, miten puhua tunteista.

Ikoninen alusvaatebrändi Black Horse halusi isänpäiväkampanjassaan inspiroida suomalaisia kertomaan tunteistaan: isät lapsilleen ja lapset isilleen. Avukseen Black Horse sai huippunyrkkeilijä Edis Tatlin, joka paljasti videolla ylävartalonsa lisäksi myös herkän kirjeen omalta isältään.

Duran ideoi, käsikirjoitti ja ohjasi Black Horsen sisältömarkkinointia varten tunnelmallisen videon. Sen teknisessä toteutuksessa oli mukana muun muassa JVG:n musiikkivideoilta ja huippumuodin maailmasta tuttuja kovan luokan ammattilaisia. Koskettava video on liikuttanut eri kanavissa jo yli puolta miljoonaa suomalaista ja rakentanut Black Horsen brändistä aiempaakin inhimillisempää, moniulotteisempaa ja relevantimpaa.