DuranTalks: Mistä
syntyy hyvä mainos?
Tiesitkö, että ihmisten keskittymiskyky on nykyään heikompi kuin kultakalojen? Tämä ei ole mainosta suunniteltaessa kuitenkaan ongelma, vaan ennemminkin mahdollisuus! Mistä hyvä mainos sitten syntyy? Entä mitä hyvän mainoksen tekeminen vaatii?
Duran Creativen Senior Copywriter Petteri Puustinen avaa aihetta uusimmassa DuranTalks-jaksossa.
’’Kannustaisin kaikkia uskaltamaan vähintään piirun verran enemmän kuin tällä hetkellä.’’
DuranTalks-sarjassa Duran Creativen asiantuntijat paketoivat kevyenpainavaa asiaa muun muassa tarinankerronnasta, brändinrakentamisesta, kuvapankkikuvista, fonteista, asiakastutkimuksesta ja metaversumista. Siis kaikenlaisesta kiinnostavasta markkinointiin, mainontaan ja designiin liittyvästä.
Lisää osia tulossa pian! Katso aiemmat tarinat täältä.