DuranTalks: Mitä on konseptitestaus?
Ennen suurta investointia uuteen tuotteeseen, mainoskampanjaan tai jopa siirtymistä täysin uusille markkinoille on mahdollista testata, mitä ajatuksia se herättää kohdeyleisössä. Haastattelussa aiheesta on kertomassa Duran Creativen luova tutkija Lotta Lamberg.
“Konseptitestauksesta on ensinnäkin se hyöty, että tiedetään mihin sitä aikaa, vaivaa ja rahaa kannattaa oikeasti käyttää. Tuotetaan sellaisia ratkaisuja, joista ollaan kiinnostuneita.”
DuranTalks-sarjassa Duran Creativen asiantuntijat paketoivat kevyenpainavaa asiaa muun muassa tarinankerronnasta, brändinrakentamisesta, kuvapankkikuvista, fonteista, asiakastutkimuksesta ja metaversumista. Siis kaikenlaisesta kiinnostavasta markkinointiin, mainontaan ja designiin liittyvästä.
Lisää osia tulossa pian! Katso aiemmat tarinat täältä.