Brändit eivät ole vain markkinoinnin asia, vaan koko organisaatio toteuttaa brändiä ja lunastaa brändilupausta. Brändiuudistuksen jalkauttaminen saattaa jäädä tekemättä, eikä kaikkea hyötyä ulosmitata. Miten saada brändiuudistuksen aiheuttama innostus tarttumaan koko organisaatioon? Haastattelussa brändin jalkautus -aiheisista kysymyksistä on vastaamassa Duran Creativen brändistrategi Jukka Vaittinen.

Youtube sisältöä ei voida näyttää

Sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee hyväksyä evästeiden käyttö.

 

“Jokaisen työntekijän pitäisi ymmärtää, että mikä se oma rooli brändilupauksen lunastamisessa on. Jotta siihen päästään, niin se vaatii keskustelua ja jokaisella pitää olla mahdollisuus päästä se itse oivaltamaan.”

 

DuranTalks-sarjassa Duran Creativen asiantuntijat paketoivat kevyenpainavaa asiaa muun muassa tarinankerronnasta, brändinrakentamisesta, kuvapankkikuvista, fonteista, asiakastutkimuksesta ja metaversumista. Siis kaikenlaisesta kiinnostavasta markkinointiin, mainontaan ja designiin liittyvästä.

Lisää osia tulossa pian! Katso aiemmat tarinat täältä.