Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon, kun on aika valita brändille värimaailma? Värit saattavat sisältää erilaisia merkityksiä ja lisäksi median kyky esittää värejä on suhteellisen rajallinen.

Tässä DuranTalksin jaksossa Duranin Head of Design Jaakko Vanto kertoo täsmävinkit brändivärien valintaan ja painottaa, mikä prosessissa on tärkeintä.

Youtube sisältöä ei voida näyttää

Sisältöä ei voida näyttää evästeasetusten vuoksi. Nähdäksesi sisällön sinun tulee hyväksyä evästeiden käyttö.

 

”Ajatus siitä, että meillä on yksi väri ja se näyttäytyisi kaikkialla samanlaisena, on fantasiaa.”

 

DuranTalks-sarjassa Duran Creativen asiantuntijat paketoivat kevyenpainavaa asiaa muun muassa tarinankerronnasta, brändinrakentamisesta, kuvapankkikuvista, fonteista, asiakastutkimuksesta ja metaversumista. Siis kaikenlaisesta kiinnostavasta markkinointiin, mainontaan ja designiin liittyvästä.

Lisää osia tulossa pian! Katso aiemmat tarinat täältä.